Dualtron Spider Max to pojazd elektryczny o uniwersalnym zastosowaniu. Duża moc, potężny akumulator, bezobsługowe zawieszenie oraz zastosowanie nowinek technologicznych usprawnia używanie tego mini gokarta. Odpal hulajnogę, włącz oświetlenie i korzystaj z niego na MAX’a!
Dualtron Spider Max jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Zwykły Spider, choć był dopracowany w wielu szczegółach to dla wielu użytkowników był po prostu ultra szybką hulajnogą elektryczną.
Spider Max poprzez zaimplementowanie kilku elementów sprawił, że ta pajęcza seria stała się bardziej uniwersalna.
Składane rączki kierownicy umożliwiają łatwiejszy transport pojazdu, choćby w komunikacji miejskiej. Jest to duże udogodnienie zwłaszcza dla osób, które nie tylko często podróżują, ale również mają problemy z ilością wolnego miejsca na przechowywanie sprzętu w domu. Skutecznie zmniejszają zapotrzebowanie na wolny metraż, przez co schowanie Spidera Maxa pod biurko lub do szafy od teraz nie będzie żadnym problemem.
W przypadku tej wersji hulajnogi nie oszczędzano na jej wadze. Bez oporu umieszczono sygnał dźwiękowy, mocne oświetlenie przednie, które skutecznie potrafi doświetlić nawet odległe elementy architektury podczas szybkiej jazdy po zmroku.
Do tego nowy wyświetlacz EY4, który oferuje spektrum możliwości, przekazując wiele ciekawych informacji dotyczących aktualnego stanu pojazdu.
Szersze opony, choć są cięższe od tych, które spotkamy w zwykłym Spiderze, oferują lepszy komfort jazdy i lepiej tłumią drgania.
Spider Max posiada dwa silniki o mocy 1200W każdy. Wygenerowana łączna moc wynosząca 2400W umożliwia rozpędzenie się hulajnogi aż do 80 km/h. Przy zastosowaniu masywnych opon łatwiej poskromić trakcję tak mocarnych silników.
Akumulator o pojemności 60V 30Ah na ogniwach LG to strzał w 10 w przypadku tak prądożernych silników. Przy spokojnej jeździe maksymalny zasięg wyniesie aż do 100 km na jednym ładowaniu. Imponująca wartość! Przy jeździe w miejskiej dżungli daje to ponad 5h podróży bez przerwy. Mało która hulajnoga miejska jest w stanie zaoferować aż tak wiele w tak małej obudowie. Ale Dualtrony słyną z tego, że potrafią oszukiwać prawa fizyki bez żadnych wyrzutów sumienia. Coś, co wydaje się niemożliwe Dualtron po prostu to robi i w dodatku to działa i to doskonale!
Hamulce hydrauliczne w połączeniu z tarczą o rozmiarze 140 mm średnicy działają jak marzenie. Jednym palcem możemy wytracić prędkość skuteczniej, niż hamulce linkowe osiągną ją przy maksymalnym hamowaniu. Nie bez powodu hydraulika spotykana jest w sportach motorowych, takich jak Moto GP oraz w motocyklach sportowych. To po prostu działa i świetnie się sprawdza. Wentylowane tarcze hamulcowe umożliwiają szybkie chłodzenie na długich zjazdach, a co za tym idzie, zmniejsza się prawdopodobieństwo przegrzania ich.
Szeroki i długi podest sprawia, że poruszanie się nawet na długich dystansach nie powinno przysparzać żadnych kłopotów pod względem komfortu. A ten jest na niezwykle wysokim poziomie w przypadku Spidera Maxa, gdyż nie tylko platforma i opony wpływają na wygodę prowadzenia, lecz również dogodna pozycja za kierownicą, właściwa długość kolumny kierownicy oraz szeroka kierownica, a także podnóżek z odpowiednim kątem natarcia względem podestu, aby nawet 70-kilometrową podróż można było pokonać wygodnie.