Nowy Motus PRO10 Sport GT to koniec skali w świecie hulajnóg. Powstał, by poprawić ideał. Dodać mocy, sportu, emocji, zasięgu i komfortu aby jeszcze raz przesunąć granice perfekcji i pokazać, czym może być hulajnoga doskonała.
Kluczowe cechy
'Gran turismo' znaczy 'wielka turystyka'. Tak zaczęto nazywać pierwsze auta sportowe, które połączyły dynamikę z luksusem: Ferrari, Maserati i inne wielkie marki. Dziś 'wielka turystyka' może oznaczać hulanie przez miasto, do pracy czy do sklepu — z wielką prędkością i w wielkim komforcie.
Czasem jakiś projekt jest silny dzięki ograniczeniom, np. model sportowy jest superszybki, ale sztywny, a miejski wygodny, ale mało ekscytujący. GT nie ma żadnej z tych wad, a ma wszystkie zalety. Jest i wygodny, i sportowy, i bezpieczny.
Czy ma braki? Tylko jeden: brak kompromisów. Został zaprojektowany jako hulajnoga idealna i tylko dla ludzi, którzy szukają właśnie ideału.
GT to połączenie sportu i komfortu. Podczas jazdy odpoczywasz, ale jesteś zawsze gotowy do wyścigu — i do zwyciężenia w nim
Zapraszamy do świata GT:
Ekran w nowym GT to zwycięstwo od pierwszego wejrzenia. Mocny, jasny, o wspaniałej rozdzielczości, nareszcie bez wyglądu jak w starych telefonach komórkowych. Tak właśnie powinna komunikować hulajnoga prawdziwie luksusowa i prawdziwie sportowa. Zobacz, co będziesz widział za kierownicą Motusa PRO10 Sport GT:
Zastosowaliśmy podwójną amortyzację sprężynową z przodu i z tyłu. Łącznie między Tobą a kołami pracują więc aż cztery amortyzatory, po dwa z każdej strony.Bardzo dużo czasu poświęciliśmy też konfiguracji każdej ze sprężyn. Ani za miękko, ani za twardo — komfortowa, ale sprężysta i zapraszająca do dynamicznej jazdy amortyzacja to jeden z sekretów GT.
DLACZEGO DWA?
Jeden amortyzator jest jak jeden dobry but. Jest wygodny, ale do chodzenia trzeba dwóch. Dopiero mając je oba (buty lub amortyzatory) idziesz lub jedziesz tak, jak chcesz.
Nową hulajnogę Motus PRO10 Sport GT możesz mieć w dwóch wersjach różniących się mocą i paroma szczegółami wynikającymi z dopasowania do tej mocy. Obie są wspaniałe, każda nieco inaczej. Twój GT może być więc naprawdę taki, jaki chcesz.
Dokładną specyfikację oraz szybkie porównanie wersji znajdziesz na dole tej strony ↓
Do wyboru masz 2600 W lub 3600 W mocy. To bardzo dużo lub bardzo bardzo dużo. Możesz wybierać według upodobań i potrzeb. 52V potrafi zachwycić nawet tych, którzy jeździli dziesiątkami hulajnóg najlepszych marek, i trudno wyobrazić sobie, że może być coś jeszcze doskonalszego. Wtedy na scenę wchodzi 60V, a dodatkowe 1000 W mocy jest jak pikantna wisienka na torcie. Tylko jakość jest niezależna od wersji — zawsze najwyższa.
52V | 2 silniki 1300W każdy | |
60V | 2 silniki 1800W każdy |
Zatrzymujesz się równie łatwo, jak przyśpieszasz. Dlatego obie wersje Motusa PRO10 Sport GT dostały skuteczne hamulce: hydrauliczne lub tarczowe, stosownie do możliwości silnika. Przyśpiesz, zwolnij, start, stop, start — i tak cały czas. Prędkość masz zawsze pod kontrolą. Na tym polega prawdziwie sportowa dynamika.
52V | hamulce tarczowe 2 x 160 mm | |
60V | hamulce hydrauliczne 2 x 160 mm |
GT w zależności od wersji pojedzie z prędkością maksymalną 74 lub aż 82 km/h. To już nie jakaś tam prędkość. To PRĘDKOŚĆ. Tak wielkie liczby zasługują na wielkie litery. Jak to jest być tak szybkim? Bardzo wygodnie: przyśpieszasz w moment, u celu jesteś w dwa momenty; miasto zmniejsza się do wygodnych rozmiarów, a codzienne dojazdy zajmują mniej niż kiedykolwiek. Spokojnie stoisz, a jednocześnie pędzisz. Szybko, ale wygodnie i bezpiecznie. To właśnie styl GT!
52V | prędkość max. 74 km/h | |
60V | prędkość max. 82 km/h |
GT zapewnia dłuuugie i baaardzo wygodne do 84 km zasięgu na jednym pełnym ładowaniu (opcja 60V). To dystans jak z Krakowa do Katowic, i więcej niż z Gdańska do Malborka. Prawdopodobnie dużo więcej, niż kiedykolwiek będziesz potrzebował jednego dnia. Jedziesz, jedziesz i jedziesz!
52V | zasieg do 63 km | |
60V | zasieg do 84 km |
Wiedzą to nie tylko kierowcy Formuły 1: dobór ogumienia to klucz do sukcesu. Dlatego nowy Motus ma koła i opony gotowe na każde wyzwanie. Przyczepność, pochłanianie nierówności, stabilność przy szybkiej (i bardzo szybkiej) jeździe, wygoda przy tempie spacerowym — w tych dziesięciu calach mieści się wszystko, co trzeba.
Przednie światła są dużo mocniejsze, byś był dużo bezpieczniejszy. Testujemy je w najróżniejszych warunkach oświetlenia i widoczności, byś mógł zawsze być pewien, że widzisz wszystko, co ważne, i że inni widzą Ciebie.
Migacze. Jeszcze jeden składnik perfekcji: wyraźne migacze, które informują o Twojej pozycji i zamiarach. To większe bezpieczeństwo przez cały rok i przy każdej pogodzie.
Motus PRO10 Sport GT zachwyca nawet, gdy stoi w miejscu i go niesiesz go w ręku. Składa się łatwo jak parasol, a może bardziej niczym pojazd kosmiczny po bezpiecznym lądowaniu. Zatrzymujesz się, składasz kolumnę kierownicy i niesiesz hulajnogę niczym walizkę. Proste! Gdy zaś będziesz gotowy do startu, znów jeden ruch wystarczy, by GT po raz kolejny zachwycił Cię dynamiką i stabilnością od pierwszego metra.I tak za każdym razem, każdego dnia. Nie ma drugiej takiej hulajnogi!
GT jeździ bardzo szybko i bardzo wygodnie. Jak to możliwe? To proste: wszystko jest zrobione najlepiej, jak się tylko dziś da. Topowe zawieszenie, starannie dobrane koła i opony, supermocny szkielet, trwałe łączenia...
To wszystko składa się potem, podczas jazdy, na niepowtarzalne wrażenie luksusu. Takie powinno być prawdziwe GT
Ile szybkości, tyle bezpieczeństwa: im lepiej hulajnoga się rozpędza, tym lepiej powinna hamować, jeździć i skręcać. Dla nas to podstawa. Tak projektujemy każdego Motusa, również nowego GT. Dlatego, gdy już go wypróbujesz, poczujesz pełną moc, ale też pełną kontrolę. Zobaczysz, jakie to niezwykłe uczucie.
Mocowanie kierownicy jest zaprojektowane na nowo: mocniejsze, trwalsze i bardziej komfortowe przy jeździe i przy składaniu. Nowe i jeszcze wygodniejsze są też gripy oraz cała ergonomia, dopasowana do różnego wzrostu i postury klientów. To kolejny szczegół, sprawiający, że nasze nowe Gran Turismo jest naprawdę Gran
Serwis 'door to door' oznacza, że załatwiamy wszystko: zabieramy zesputą hulajnogę, oddajemy naprawioną. Zawsze staramy się, by trwało to jak najkrócej. Serwis Motus jest równie szybki i komfortowy jak nasze hulajnogi: jesteśmy Pro i działamy w tempie Sport.
POLSKA FIRMA, POLSKI KONTAKT
Motus to w 100% polskie przedsięwzięcie; jesteśmy blisko i łatwo się z nami dogadać. To jeszcze jeden powód, dla którego warto hulać właśnie Motusem.
Na koniec dnia ktoś zawsze musi być najlepszy. Każdy wyścig kiedyś się kończy i jest już jasne, kto jest najlepszy, najszybszy i najwygodniejszy. PRO10 Sport GT to obu wersjach urodzony zwycięzca. Dane techniczne mówią same za siebie:
NAZWA MODELU: | Motus PRO10 Sport GT | Motus PRO10 Sport GT 60V |
---|---|---|
TYP SILNIKA: | Bezszczotkowy | Bezszczotkowy |
MOC SZCZYTOWA SILNIKA: | 2x1300 W | 2x1800 W |
POJEMNOSC BATERII: | 23 Ah 52V | 25,6 Ah 60V ogniwa LG |
Wielkość KOŁA: | 10 cali | 10 cali |
OPONY: | Dętkowe w rozmiarze 80/65-6 | Dętkowe w rozmiarze 80/65-6 |
RODZAJ HAMULCA: | 2x Tarczowe | 2x hydrauliczne |
MATERIAŁ RAMY: | Kute Aluminium | Kute Aluminium |
MAKSYMALNA Prędkość: | 74 km/h | 82 km/h |
MAKSYMALNY ZASIEG: | 63 km | 84 km |
MOC ZNAMIONOWA SILNIKA: | 2x1200 W | 2x1400 W |
Wodoodporność: | IP54 | IP54 |
MAKSYMALNY UDŹWIG: | 135 kg | 135 kg |
NAPIĘCIE: | AC 110V-240V | AC 110V-240V |
CZAS ŁADOWANIA: | 6 - 12 h (2 lub 1 ładowarka) | 7 - 13 h (2 lub 1 ładowarka) |
WAGA: | 34,8 kg | 36 kg |
Wyświetlacz: | LCD | LCD |
FUNKCJE WYŚWIETLACZA: | realny dystans, obrotomierz, ODO, TRIP, stan baterii, napięcie baterii, biegi | realny dystans, obrotomierz, ODO, TRIP, stan baterii, napięcie baterii, biegi |
AMORTYZACJA: | Sprężynowa | Sprężynowa |
WYMIARY URZĄDZENIA: | 125 x 71 x 53 cm (złożone) | 125 x 71 x 53 cm (złożone) |
W Motusie naprawdę uwielbiamy hulajnogi i zawsze będziemy tworzyć coraz lepsze i lepsze modele. Wierzymy, że perfekcja nie jest stanem, lecz procesem; dążeniem, by każdego dnia stworzyć coś nowego. PRO10 Sport GT jest doskonałym przykładem tej pasji. Dobre zmieniliśmy w bardzo dobre, a bardzo dobre w zdumiewające. Motus PRO10 Sport GT jest pełna mocy, pełna zalet i pełna pozytywnej energii (o napięciu 52 lub 60 V do wyboru). Efekt? Hulajnoga grająca właściwie tylko we własnej kategorii. Motus PRO10 Sport GT to według nas najlepsze, czym można dziś hulać po mieście: sportowo, luksusowo i bardzo wyjątkowo. To naprawdę Wielka Turystyka
NAZWA MODELU: | Motus PRO10 Sport GT 60V | |
---|---|---|
TYP SILNIKA: | Bezszczotkowy | |
MOC SZCZYTOWA SILNIKA: | 2x1800 W | |
POJEMNOSC BATERII: | 25,6 Ah 60V ogniwa LG | |
Wielkość KOŁA: | 10 cali | |
OPONY: | Dętkowe w rozmiarze 80/65-6 | |
RODZAJ HAMULCA: | 2x hydrauliczne | |
MATERIAŁ RAMY: | Kute Aluminium | |
MAKSYMALNA Prędkość: | 82 km/h | |
MAKSYMALNY ZASIEG: | 84 km | |
MOC ZNAMIONOWA SILNIKA: | 2x1400 W | |
Wodoodporność: | IP54 | |
MAKSYMALNY UDŹWIG: | 135 kg | |
NAPIĘCIE: | AC 110V-240V | |
CZAS ŁADOWANIA: | 7 - 13 h (2 lub 1 ładowarka) | |
WAGA: | 36 kg | |
Wyświetlacz: | LCD | |
FUNKCJE WYŚWIETLACZA: | realny dystans, obrotomierz, ODO, TRIP, stan baterii, napięcie baterii, biegi | |
AMORTYZACJA: | Sprężynowa | |
WYMIARY URZĄDZENIA: | 125 x 71 x 53 cm (złożone) |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.