Dualtron Spider II to hulajnoga elektryczna o ponadprzeciętnych parametrach. Dwa silniki, ogromny akumulator, hydrauliczne hamulce i wyścigowy temperament. Wszystko to zawarte w kompaktowych wymiarach, co czyni z tego pojazdu doskonały sprzęt do codziennego pokonywania kilometrów w spokojny i dostojny sposób. Ale po włączeniu trybu TURBO wszystko się zmienia i niemożliwe staje się realne. Silniki wyrywają do przodu, opony wgryzają się w asfalt, szum wiatru wydaje się głośniejszy, a na liczniku liczby rosną prawie wykładniczo.
Dwa silniki o mocy nominalnej 1100W każdy, łącznie generują 2200W. Taki zestaw pozwala na niezwykle dynamiczną jazdę w każdych warunkach. Nie jest istotne czy podjeżdżasz pod górkę, czy jedziesz po prostej drodze. Spider II ma na tyle duży zapas mocy, że jest w stanie dzielnie przemierzać kilometry o zróżnicowanym nachyleniu. Prędkość maksymalna określona na okolice 60 km/h - oczywiście wyłącznie po odblokowaniu umożliwia błyskawiczne pokonanie pożądanej trasy z wysokimi prędkościami przelotowymi.
Akumulator o pojemności 60V 30Ah na ogniwach LG oferuje maksymalny zasięg do 100 km na jednym ładowaniu. Wartość ogromna, biorąc pod uwagę fakt, że model waży nieco ponad 26 kg. Jest to niezwykle rzadko spotykane w hulajnogach tego typu. Zastosowanie markowych ogniw sprawia, że akumulator zachowa swoje właściwości nawet po bardzo intensywnym i długotrwałym użytkowaniu. Nie bez powodu ogniwa te implementowane są do najlepszych pojazdów elektrycznych. Gwarancja niezawodności to jest to!
Dualtron Spider II posiada hydrauliczne hamulce tarczowe, które sprawiają, że nawet lekkie naciśnięcie palcem klamki umożliwia niezwykle skuteczne wytracenie prędkości. Do tego zastosowano dużą tarczę hamulcową, a więc w sytuacji awaryjnej bez wysiłku będziemy w stanie wyhamować przed przeszkodą. Siła działania jest rewelacyjna. Sportowa hulajnoga to nie tylko duża moc, ale i również odpowiednia siła hamowania, by zdążyć przed każdym zakrętem wytracić prędkość do pożądanej i bezpiecznej wartości.
Elastomerowe zawieszenie z przodu i z tyłu dociska z dużą siłą opony do podłoża. W połączeniu z 10calowymi oponami zapewnia to doskonałą trakcję zarówno podczas ekstremalnego przyspieszania, jak i podczas jazdy z dużymi prędkościami. Całkowicie bezobsługowe rozwiązanie. Mówiąc w skrócie, jest to gumowy element, który znajduje się w miejscu połączenia wahaczy z podestem i który absorbuje drgania oraz w odpowiedni sposób wykrzywia zawieszenie podczas wjazdu na wyrwę w jezdni. Dualtrony znane są z zastosowania elastomerów w swoich pojazdach. Dopracowany do perfekcji system działania zawieszenia jest znakomity dla sportowych pojazdów - nie powoduje efektu pływania i nurkowania. Zachowanie sztywności hulajnogi jest kluczowe dla efektywnego pokonywania zakrętów, ale także podczas hamowania i przyspieszania.
Spider II posiada wiele smaczków z zakresu nowoczesnych technologii. Zarówno potężna moc wykrzesana z ultralekkich silników, ogromny pakiet ogniw o pojemności 60V 30Ah LG, hamulce hydrauliczne zapewniające bezpieczeństwo w każdych warunkach, ale i zachowanie przy tym na tyle kompaktowych wymiarów, aby móc tą wyścigówkę nazwać hulajnogą miejską, zdolną do poruszania się po zatłoczonym mieście w zwinny sposób. Doskonały daily vehicle!